Klientų skaičiavimo ir eilių valdymo sistemos

Kodėl verta rinktis klientų skaičiavimo sistemas iš Pristis

Periodiniai lankytojų palyginimai ir konversijų rodikliai leidžia įvertinti parduotuvių našumą iš metų į metus arba palyginti su kitomis parduotuvėmis.
Tikslus klientų skaičiavimas padeda planuoti ir optimizuoti personalo ir kitą veiklą (valymas, remontas ir kt.). Sudėtingesnės klientų skaičiavimo sistemos užtikrina eilių valdymą ir klientų pirkimo elgseną.

Prekybos centrai rinkodaroje naudoja lankytojų statistiką.

Skaičiuodami klientus, centro savininkai gali įvertinti savo rinkodaros efektyvumą ir įvertinti nuomos plotą pagal lankytojų skaičių. Viešosioms erdvėms paprastai priskiriamas maksimalus vienalaikių lankytojų skaičius. Nors klientų skaičiavimas nėra 100% tikslus, elektroninis žmonių skaičiavimas suteikia pagrįstai tikslų statistinį rezultatą.

Daugelis valstybinių institucijų (bibliotekų, muziejų ir kt.) Naudoja klientų skaičiavimą lankytojų skaičiui sekti. Vietose, kur neparduodami bilietai, automatizuotas žmonių skaičiavimas pateikia duomenis apie tai, kiek klientų pasinaudojo šia paslauga.

Mes siūlome įvairius sprendimus dideliems ir mažiems pastatams, naudojant infraraudonųjų spindulių, kompiuteriu nuskaitomus vaizdus ar IP kamerų duomenis, šilumines kameras ir dar daugiau.

Kodėl verta rinktis eilių valdymo sistemas iš Pristis

Kiekvieno bilieto gavėjo eilė aptarnavimo punkte yra aiškiai pažymėta ir perduodama garsiniu bei vaizdiniu signalu. Informacinės lentos rodo eilės ilgį, dinamišką laukimo laiką ir pan.

Eilių sudarymo sistemos leidžia klientams patobulinti klientų aptarnavimo patirtį komercijoje, bankuose, oro uostuose, vyriausybinėse agentūrose ir dar daugiau. Sistemos leidžia vadovams pagerinti efektyvumą ir sumažinti sąnaudas. Suskaičiavus atvykusius klientus, iniciatyvios formulės leidžia anksti įspėti, kiek aptarnaujančių asmenų greitai prireiks salėje, kad būtų užtikrinta aukšta klientų aptarnavimo kokybė. Taigi vadovai gali iniciatyviai išspręsti susidariusią situaciją.

Pagrindiniai rodykliai:

  • Klientų skaičius pastate
  • Eilės ilgis
  • Vidutinis laukimo laikas
  • Vidutinis darbuotojo laikas be kliento
  • Bendras laukimo laikas

Eilių sistemas galima centralizuoti į verslo sprendimą. Suvienodintos eilių sistemos suteikia centralizuotą valdymą, siekiant sutaupyti išlaidų, panaudoti esamus tinklo išteklius ir pranešti apie klientų srautus.

Kaip mes tai darome

Bendradarbiavimas su klientais

Bendradarbiaujant su klientu, rasti geriausi sprendimai žemos įtampos sprendimams sukurti, siekiant užtikrinti, kad reikalavimai būtų vykdomi už optimalią kainą.

Bendradarbiavimas su tiekėjais

bendradarbiaudami su tarptautiniais įrangos tiekėjais ir remdamiesi jų patirtimi galime pasiūlyti sprendimus net ir sudėtingiausiems pastatams bei įrenginiams

Bendradarbiavimas su projektuotojais

mūsų specialistų patarimai yra labai vertinami didžiausiose Lietuvos projektavimo įmonėse, o patyrusių specialistų bendradarbiavimas užtikrina geriausią rezultatą klientui

Bendradarbiavimas su generaliniais rangovais

„UAB Pristis“ yra pagrindinis rangovas tarp generalinių rangovų, kuriais visada galite pasitikėti

Procesas

1

Kliento poreikių nustatymas

2

Galimų alternatyvių sprendimų kūrimas, jų supažindinimas su klientu

3

Klientų patvirtinimas dėl siūlomų sprendimų

4

Kainos pasiūlymas

5

Pasirašoma sutartis

6

Darbo projekto rengimas

7

Darbų vykdymas

8

Darbų atlikimas ir klientų mokymai

9

Sistemų aptarnavimas

šia paslauga naudojasi

Klientų atsiliepimai

Oleme Pristisega teinud koostööd 13 aastat ja võime kinnitada, et Pristis on suurepärane ja turvaline partner!

Raido IngerainenHammerjack OÜ

Pristis on andnud oma suure panuse, et külaliste rahuolu püsiks väga kõrge!

Ain KäppTegevjuht / TallinnHotels

Jei jus domina silpnų srovių sistemos kūrimas, susisiekite su mūsų atstovu. Mūsų patyrę konsultantai gali patarti ir išsamiau aptarti sprendimus.

Kontaktai

Julija JokubaitienėPardavimų vadybininkė
Laurynas RamonasPardavimų vadybininkas

Gauti pasiūlymą